در جلسه ستاد کرونای مرند؛

فرماندار مرند نسبت به وضعیت سیاه کرونایی در این شهرستان هشدار داد

    494 views
داود گرشاسبی روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرند ضمن اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی در این شهرستان اظهار کرد: وقتی وضعیت کرونایی تعریف می شود، باید متناسب…

شنبه, ۲۱ فروردین, ۱۴۰۰ :: ۱۰:۲۲

کد خبر : 42528

داود گرشاسبی روز پنج‌شنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرند ضمن اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونایی در این شهرستان اظهار کرد: وقتی وضعیت کرونایی تعریف می شود، باید متناسب با آن، وظایف خود را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: مردم و نظام اداری شهرستان، باید متناسب با شرایط کرونایی کنونی رفتار کنند، چرا که با ادامه این وضعیت و افزایش بستری ها و فوتی های کرونایی، به شرایط سیاه در شهرستان خواهیم رسید.

فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه نتیجه مقاومت مردم و اصناف در برابر مقررات و شیوه نامه های ابلاغی در شرایط قرمز کرونایی، بسیار منفی و مرگ و ویرانی خواهد بود، گفت: باید سعی کنیم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به سمت رفع موانع حرکت کنیم.

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه ها توسط مقام معظم رهبری در برگزاری مراسم مختلف اظهار کرد: رفتار رهبری باید برای ما حجت باشد و زمانی که حتی نماز جمعه به خاطر شرایط کرونایی تعطیل می شود، مراسم و برنامه های هیئت های عزاداری نیز باید تعطیل شوند.

گرشاسبی تاکید کرد: تعطیلی مراسم مختلف مذهبی،  تعزیه ها، عروسی و سایر اجتماعات برای جلوگیری از وقوع فاجعه ضرورت عقلی است.

فرماندار ویژه مرند خاطرنشان کرد: ضروری است با انجام رفتارهای بازدارنده در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از قبیل زدن ماسک و شستن دست ها و عدم حضور در اجتماعات، وضعیت کرونایی شهرستان را بهبود بخشیم.

در زمان حاضر وضعیت رنگ بندی کرونا در شهرستان مرند به همراه ۱۰ شهرستان دیگر آذربایجان شرقی قرمز است.

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به پایگاه خبری-تحلیلی یاشیل وطن می باشد . طراحی و توسعه: واحد فنی یاشیل وطن